Sino ang gusto ninyong makatuluyan ng nag-iisang Dyosa na si Anne Curtis sa Primetime Bida?


Tuesday, July 29, 2008

Rift between Claudine and Angel finally settled


The alleged "misunderstanding" that involved actresses Angel Locsin and Claudine Barretto has been finally settled. This is the summary of the official statement that ABS-CBN management released and was translated and read by The Buzz host Boy Abunda on the talk show yesterday, July 27.


The statement confirmed the chance meeting between Claudine and Angel in a salon last July 4 and the two indeed had a talk about "certain issues, which have been magnified and grossly exaggerated and ultimately blown out of proportion by certain camps."


"There have been clarifications made by the two camps, recognized, acknowledged and validated the feelings of each other…" the statement went. All in all the meeting ended on a positive note with both the actresses agreeing to put everything behind them.


Meanwhile both Claudine and Angel released their respective statements in connection to the closed-door meeting, which was also attended by ABS-CBN executives. Claudine wants everything to be forgiven and forgotten. "Ipinagdasal ko na maayos na ang gusot na ito namin ni Angel. Matagal akong nanahimik pagkatapos ng pagkikita noon sa salon dahil ayokong lumaki ang issue. Aaminin ko na naging masakit para sa akin ang mga nabasa ko sa diyaryo na hinusgahan na ako. Noong isa-isa na naming nailatag ni Angel ang mga isyu at saloobin namin ditto, nabigyan na ng linaw ang lahat. At sa pagkakataong iyon, naging madali sa amin ang pagpapatawad anuman ang mangyari."


On the other hand, Angel wants to thank everyone who helped fix things between her and the Iisa Pa Lamang star. "Masaya ako at nagkausap at nagkaayos na kami. Sana matapos na po ang lahat ng ito. Gusto ko pong pasalamatan ang ABS (Channel 2) management sa pakikinig at pagtulong sa aming pag-aayos. Maraming salamat po sa inyong pang-unawa. Masaya po ako na sa puntong ito ay maayos na po akong makapagpapatuloy sa aking trabaho."


Source: Kapamilya Central

No comments:

Kapamilya Breaking Buzzes